PK 2019-2020

Door de Coronacrisis en de daaruit voortkomende maatregelen waar ieder van ons mee te maken had en wat betekende dat de kampioenschappen werden afgelast ten gevolge van deze maatregelen zijn er geen kampioenen dit seizoen.

Desondanks een overzicht van wat er wel was gespeeld door onze leden.

Januari 2020: District Finale Bandstoten 3e klasse

Het eerste weekeind van januari 2020 stond voor Margriet Schotkamp, Gerard Goettsch en Jan Willem Nijman in het teken van de district finale Bandstoten 3e klasse interval gespeeld bij BC Zwartemeer in Zwartemeer.

Margriet wist hier een 4e plaatst te behalen, Jan Willem Nijman werd 5e en Gerard Goettsch eindigde op de 6e plaats.

November 2019: Melanie Meijerink naar District Finale Libre Dames tot 2e klasse

Melanie Meijerink heeft zich als 3e weten te plaatsen voor de District finale Libre-klein Dames tot 2e klasse. Deze district finale zal worden gehouden bij biljartvereniging den Marienberger te Marienberg in het weekeind van 13, 14 en 15 december.

Van BV Padberg deden ook Carla Diek, Margriet Schotkamp, Annelies Hutten-Regtop, Pauline Groen en Nynke de Hoog-Kooistra mee.

Melanie heel veel succes bij de finale.

oktober 2019: Ben Hemmes en Erik-Jan Kooiker door naar finale Libre 3e kl

Ben Hemmes en Erik-Jan Kooiker wisten zich beide te plaatsen voor de finale Libre-kl 3e klasse bij de Klaampe in Westerhaar die in het weekeind van 18 tot 20 oktober werd gespeeld.

Erik-Jan moest helaas afzeggen voor deze finale. Ben Hemmes haalde uiteindelijk de 7e plaats in de eindstand van de finale

Oktober 2019: Rob de Neef plaatst zich voor finale driebanden-klein 2e klasse

Rob de Neef wist zich als 7e te plaatsen voor de finale driebanden-klein 2e klasse die in het weekeinde van 4 tot 6 oktober werd gespeeld bij d Oale Delle te Ane.

Rob moest helaas afzeggen voor deze finale.

18-10-2019: Leo de Hoog wint zilver in gewestelijke finale

In het weekeind van 11 t/m 13 oktober werd de gewestelijke finale driebanden klein 3e klasse gespeeld bij BC de Viersprong te Nieuw-Amsterdam.

Leo wist op vrijdag beide partijen te winnen en ook op zaterdag ging het goed van de drie partijen won hij er twee. Op zondag won hij de eerste partij echter de finale partij verloor hij de wedstrijd wat hem uiteindelijk de zilveren medaille opleverde.

Gewestelijke finale Driebanden klein 3e kl interval 2019-2020 Kampioen Ralph van Dijk, Zilver Leo de Hoog, Brons Hans Mager

12-9-2019: Leo de Hoog door naar gewest

Leo de Hoog heeft zich afgelopen weekeind tijdens de district finale driebanden-klein 3e klasse bij BV Phoenix in Coevorden weten te plaatsen voor de gewestelijke finale.

Leo de Hoog die zich samen met Bertus Donker als spelers van Padberg hadden weten te plaatsen voor deze finale, wist na 7 wedstrijden als 2e te eindigen, waardoor hij zich plaats voor de gewestelijke finale in oktober die bij de Viersprong in Nieuw-Amsterdam gespeelt zal gaan worden.

30-8-2019:Margriet Schotkamp en Gerard Goettsch naar District Finale Libre 4e kl

Margriet Schotkamp en Gerard Goettsch hebben zich weten te plaatsen voor de district finale Libre-klein 4e klasse. Deze wordt in het weekeind van 20 t/m 22 september gespeeld bij BV Padberg te Dedemsvaart.

Aanvangstijden: vrijdag 19.00 uur, zaterdag 10.00 uur en zondag 11.00 uur

Deelnemers District finale Libre klein 4e klasse interval 2019-2020 1e Rudolf Poelarends, 2e Greet Houtman. 3e Rense Spalink, 4e Jan Rozenveld, 5e Gerard Goettsch, 6e Henk van Griensven, 7e Dennis Hofmanen 8e Margriet Schotkamp

30-8-2019: Leo de Hoog naar district finale Driebanden 3e kl

Leo de Hoog heeft zich weten te plaatsen voor de district finale driebanden-klein 3e klasse. Deze wordt gehouden in het weekeind van 6 t/m 8 september bij BV Phoenix te Coevorden.

Aanvangstijden: vrijdag 19.00 uur, zaterdag 11.00 uur en zondag 12.00 uur

PK's 2019-2020

Spelers van BV Padberg te weten: Wim Cazant, Carla Diek, Bertus Donker, Ben Hemmes, Annelies Hutten-Regtop, Erik-Jan Kooiker, Johan Kroes, Joost van Lee, Melanie Meijerink, Jan August Minke, Rob de Neef, Jan Willem Nijman, Gerard Goettsch, Leo de Hoog, Nynke de Hoog, Margriet Schotkamp, Henk van der Veen, Herman Moes, doen allemaal mee aan de Persoonlijke Kampioenschappen.

De PK s waar ze aan meedoen zijn o.a. voor Libre, driebanden kl en/of groot kader 38/2 en bandstoten.

Wij zullen hier vermelden als spelers zich hebben weten te plaatsen voor de diverse finales en wanneer deze zullen plaats vinden.