Persoonlijke Kampioenschappen

Via deze pagina en de sub pagina (per seizoen) zullen we u proberen op de hoogte te houden van hoe onze leden het doen tijdens de persoonlijke kampioenschappen.

Voor meer informatie betreffende de voorrondes en finales verwijzen wij u naar de website van het district Noord Oost Overijssel en dan bij persoonlijke kampioenschappen via onderstaande link

www.knbb-noo.com

Mededelingen

Deelnemende leden seizoen 2023-2024

Ook aankomend seizoen zullen een aantal spelers van BV Padberg te weten: Wim Cazant, Carla Diek, Bertus Donker, Ben Hemmes, Erik-Jan Kooiker, Johan Kroes, Jan August Minke, Rob de Neef, Dirk-Jan Sessink, Jan Willem Nijman,  Nynke de Hoog, Margriet Schotkamp, Henk van der Veen, Aloys Nibbeling en Melvin Scholten  meedoen aan de Persoonlijke Kampioenschappen.

De PK s waar ze aan meedoen zijn o.a. voor Libre, Libre-Dames, driebanden klein en/of groot, kader 38/2 en bandstoten.

Wij zullen op de sub pagina PK 2023-2024 de resultaten van de voorronden en tevens  vermelden als spelers zich hebben weten te plaatsen voor de diverse finales en wanneer deze zullen plaats vinden.

Mocht je nog uitslagen missen waaraan spelers van Padberg mee hebben gedaan laat het dan weten via contact formulier of mail o.v.v. uitslagen PK 2023-2024. Tevens zouden we het zeer waarderen wanneer u foto's heeft deze naar ons toestuurt via de mail o.v.v. foto's PK en daarbij vermeld wie erop staan en om welke finale het gaat.

Veel informatie betreffende de persoonlijke kampioenschappen kun je ook vinden op de site van District NOO www.knbb-noo.com.

Kijk voor de huidige wedstrijdreglementen https://www.carambole.nl/organisatie/reglementen-0

Maak jouw eigen website met JouwWeb