District team Lady's Adventure

Lady's Adventure Het Dames Districtsteam Lady's Adventure is in 2014 opgericht door Margriet Schotkamp en Nynke de Hoog-Kooistra van biljartvereniging Padberg uit Dedemsvaart samen met Jennie Beumer-Heijink (Mans Genoeg te Marienberg) Lady's Adventure is een samengesteld damesteam uit het district Noord Oost Overijssel waar zij allen competitie spelen in de verschillende C klassen.

Lady's Adventure is één van de teams die het KNBB district Noord Oost Overijssel vertegenwoordigen in de damesbeker competitie.

Kijk voor meer informatie op de site van het district https://knbb-noo.com/Competitie/Competitie.html

Kijk voor uitslagen gewestelijke ronden https://www.biljartpoint.nl/index.php?district=68

Lady's Adventure bestond in 2023 uit:

Carla Diek (bv Padberg te Dedemsvaart), Jennie Beumer-Heijink (Mans Genoeg te Marienberg),  Nynke de Hoog-Kooistra (BV Padberg te Dedemsvaart), Margriet Schotkamp (BV Padberg te Dedemsvaart.

Damesbeker competitie 2024

Voor de Dames binnen ons district!!!!!

Geef je op als team (dames mogen van verschillende verenigingen samen een team vormen) . Zie ook info hieronder.

Opgegeven VOOR 10 APRIL (liefst eerder) kan bij district wedstrijdleider Herman Kosse via de mail naar hermanwlcomp@knbb-noo.com o.v.v. Damesteam 2024.

Teams damescompetitie 2024
De teams moeten bestaan uit dames, die lid zijn van de KNBB vereniging Carambole.

De teams mogen bestaan uit:
* Dames teams meespelend in de districtsronde en of pk spelen tot 5.00 moyenne

met maximaal 1 dispensatiespeelster tot 7.00 moyenne.
* Samengestelde teams uit dames van verschillende teams of verenigingen (dit wordt een districtsteam).

Damesteams spelen ook met 3 spelers in team per wedstrijd!!!
Let wel dat een speelster 4 wedstrijden in een districtscompetitie of PK moet hebben gespeeld in dit seizoen!

Hier kan geen uitzondering voor worden gemaakt.

Gebaseerd op de opgegeven teams zal er op de volgende data worden verspeeld.

Zondag 26 mei 2024 (gewestelijke tussenronde) – minimaal 3 teams per poule
Zondag 2 juni 2024 (gewestelijke finales).

De teams worden ingedeeld zodat teams van het zelfde district niet bij elkaar in de poule komen, mits meer teams dan poules.

Lady's Niet naar Nieuwegein

De dames van Lady's Adventure zijn als tweede geëindigd tijdens de gewestelijke finale voor plaatsing naar de Landsfinale moesten ze als 1e eindigden.

De dames van Phoenix waren op dreef en werden de afgevaardigden van het gewest Noord Oost Nederland naar de landsfinale in Nieuwegein

Gewestelijke finale Dames 4 juni 2023

1 Lady's Adventure 1_(NOO) 0 0 -- 0 0 -- 0 0 % .000
2 Chicks with Cues_(TW) 0 0 -- 0 0 -- 0 0 % .000
3 Phoenix 1_(NOO) 0 0 -- 0 0 -- 0 0 % .000

De dames van Lady's Adventure moeten het zondag 4 juni op nemen tegen de dames van Chicks with Cues uit Twente en de Dames van Phoenix uit ons eigen district.

Aanvang is 11:00 bij Brasserie de Corner, Julianastraat 26 te Dedemsvaart

Hierbij gaat het om plaatsing voor de Landsfinale te Nieuwegein op zaterdag 1 juli 2023

voor meer team informatie kijk op:

Lady's door naar gewestelijke finale 2023

Op zondag 21 mei werd de gewestelijke tussenronde voor de damesbeker competitie gespeeld.

De Dames Jennie Beumer-Heijink, Carla Diek, Nynke de Hoog-Kooistra en Margriet Schotkamp van Lady's Adventure moesten hiervoor naar Kampen afreizen.

Vooraf was er afgesproken wie welke partij zou spelen.

Als eerste waren Carla Diek en Margriet Schotkamp aan de beurt, Carla die een geweldige wedstrijd speelde wist haar partij te winnen, waar Margriet wat langer de tijd nodig had om uiteindelijk de winst naar zich toe te halen.

In de tweede ronde was het de beurt aan Jennie Beumer en Nynke de Hoog. Jennie had een mooie wedstrijd die ze in winst om wist te zetten. Nynke had wat langer nodig om de partij naar zich toe te trekken en te winnen.

Hierdoor was het al duidelijk dat de Lady's na 4 wedstrijden door waren naar de finale.

Jennie en Nynke moesten echter allebeide nog 1 wedstrijd spelen, Jennie die in een super vorm was wist deze binnen de 20 beurten uit te maken terwijl ook bij deze partij Nynke wat langer tijd nodig had om de partij te winnen.

1 Lady's Adventure 1_(NOO) 2 4 -- 0 12 -- 0 100 % 1.467
2 Districtsteam Zwolle e.o._(Z&O) 2 2 -- 2 6 -- 6 85.48 % 1.139
3 Deventer `83_(STE) 2 0 -- 4 0 -- 12 52.75 % 0.536

bondsnr speler Aanvang moy Huidig moy Alg. moy Tecar DPcar 4e wed 1e helft 2e helft no r gs
224003 Jennie Beumer-heijink 1.602 1.645 2.238 47 51 0.000 1.645 1.557 2
181737 Carla Diek 1.363 1.363 1.640 41 45 0.000 1.335 1.311 1
214829 Nynke de Hoog-Kooistra 1.114 1.288 1.218 39 43 0.000 1.260 1.288 2
216801 Margriet Schotkamp 1.068 1.068 0.921 35 39 0.000 0.000 0.000 NO 1

De Dames van Lady's Adventure mogen nu op 4 juni bij Brasserie de Corner te Dedemsvaart de finale spelen aanvang 11:00

Dames veel succes bij de finale!

Lady's Adventure voor gewestelijk tussen ronde 2023 naar Kampen.

Jennie Beumer-Heijkink (mans genoeg), Carla Diek (BV Padberg, Nynke de Hoog-Kooistra (BV Padberg en Margriet Schotkamp (BV Padberg) doen ook dit jaar weer mee met de Dames beker competitie  als district team onder de naam Lady's Adventure.

Hier onder de datums en locatie waar er gespeeld gaat worden.

Gewestelijke tussenrondes: Dames klassen: 21 mei 2023

Gewest NON, Poule 1 ( A: Zwolle e.o. District team Zwolle e.o., B: Ste Oldsiders Deventer Koek, C: NOO Lady's Adventure )district Zwolle, plaats K.B.C. 1911, Anjerstraat te Kampen ( uitslag)

De gewestelijke Finales: Gewestelijke Finale Dames klassen: 4 juni 2023

Gewest NON , (Winnaars van Poule 1  ,2 en 3 district Noord Oost Overijssel , plaats BV Padberg, Brasserie de Corner, Julianastraat 26  te Dedemsvaart ( uitslag)

Landsfinale Nieuwegein 2023

- Zaterdag 1 juli 2023: Dames beker competitie:

Dames beker competitie 2023

Dames beker competitie 2023:
Voor 1 april 2023 dienen de damesteams te worden door gegeven aan de gewestelijke wedstrijdleider teams.
Dames moeten een officieel moyenne (min 4 wedstrijden) hebben, dit kan competitie moyenne zijn en/of moyenne PK

Dames teams die mee willen doen aan de damesbeker competitie kunnen zich opgeven.
Dames die geen team hebben kunnen zich eveneens opgeven dan kunnen we bekijken of er een district team samengesteld kan worden.

Opgeven voor 1 MAART 2023 kan bij wedstrijdleider Herman Kosse via de mail naar  hermanwlcomp@knbb-noo.com onder vermelding van Dames beker competitie 2023.
gegevens die nodig zijn:
- Teamnaam/vereniging
- Teamleider
- Bondsnummer
- Naam speler
- Moyenne
- emailadres
- telefoonnummer

Gewestelijke tussenronde 2022 Dames beker competitie

Lady's Adventure 1 eindigt als 2e in de gewestelijke tussen ronde en schakelt zich uit voor het vervolg van de dames beker competitie.

1 Ivoor Groenlo 1_(B&S) 2 2 -- 2 8 -- 4 96.64 % 1.084
2 Lady`s Adventure 1_(NOO) 2 2 -- 2 6 -- 6 84.96 % 0.995
3 Kom uit Twente 1_(TWE) 2 2 -- 2 4 -- 8 67.47 % 0.500

Lady's Adventure 2022

bondsnr speler Aanvang moy Huidig moy Alg. moy Tecar DPcar 4e wed 1e helft 2e helft no gs
181737 Carla Diek** 1.532 1.532 1.213 45 49 0.000 0.000 0.000 NO 2
224003 Jennie Beumer-heijink** 1.491 1.491 .000 43 47 0.000 0.000 0.000 NO 0
214829 Nynke de Hoog-Kooistra** 1.402 1.402 1.030 43 47 0.000 0.000 0.000 NO 2
216801 Margriet Schotkamp 1.068 1.068 0.809 35 39 0.000 0.000 0.000 NO 2

Lady’s Adventure 1 ongeslagen door naar gewestelijke finale.

Zondag werden op diverse locaties de tussenrondes  voor de dames bekercompetitie biljarten gespeeld.

Onder leiding van B.V Padberg streden 3 teams in Biljartcentrum de Corner in Dedemsvaart om 1 plaats in de finale die in Kampen gespeeld wordt.

Team Lady’s Adventure 1 bestaande uit Jennie Beumer - Heijink , Nynke de Hoog-Kooistra en Jolanda Galema speelden in Dedemsvaart tegen Kom ut Twente 2 bestaande uit Tamara Wilbrink, Dawn Tomlinssen en Cindy Kosters en het team IJselsterk bestaande uit Ans Westendorp, Joke Renssen- Boveree en Lenny Renssen-Jansen  De Lady’s wisten zich ongeslagen te plaatsen voor de gewestelijke finale in Kampen.

Team Lady’s Adventure 2 bestaande uit Marion Roenhorst, Pauline Groen en Wilma Kogelman speelden in Groenlo hier was het spannend maar door een gelijkspel ging ook hier de winst naar de lady's  die zich eveneens plaatsen voor de gewestelijke finale in Kampen.

Team Lady’s Adventure 3 bestaande uit Margriet Schotkamp Melanie Meijerink en Carin Kats die in Neede speelden werden  op percentage 2e.

Verder heeft ook het district team Women in Black 1 met Juliette Blokzijl, Janca de Vries en Greet Houtman zich weten te plaatsen voor de gewestelijke finale maar dan in Ane.

De beide teams van de Lady's Adventure zullen het in Kampen op 27 mei 2018 tegen elkaar en tegen district team Zwolle op moeten nemen.

2018 Team 1: Jennie Beumer-Heijink, Jolanda Galema en Nynke de Hoog-Kooistra

2018 Team 2: Wilma Kogelman, Pauline Groen en Marion Roenhorst

2018 Team 3: Margriet Schotkamp, Melanie Meijerink en Carin Kats

Gewestelijke finale 2016