Competitie 2020-2021

Seizoen 2020-2021

Voorlopig ligt alles met betrekking tot de competitie door de corona crisis stil.

29-9-2020: van het District Bestuur

Biljartverenigingen, teams, leden en horeca eigenaren.

Ga met elkaar om de tafel om ervoor te zorgen dat er voldoende tijd is, om ons spelletje biljarten zo goed mogelijk te regelen i.v.m. tijd.

-Begin eerder dan half 8 ( 18:00-18:30).

-Indien mogelijk speel op meerdere tafels of ruil met uit en thuis wedstrijden.

-Geef ook de mogelijkheid om in het weekeind te biljarten.

Help onze sport te behouden en ga goed om met de regels die de overheid ons oplegt. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat iedereen de mogelijkheid heeft om zijn favoriete hobby te blijven beoefenen.

namens het Bestuur

Eric Binnenmars, voorzitter KNBB-NOO

September 2020

In het seizoen 2020-2021 heeft BV Padberg acht teams in de competitie van het District Noord-Oost-Overijssel.

Padberg heeft twee teams die uit komen in de driebanden competities, Padberg 6 in de B-1 klasse en Padberg 7 komt uit in de B-2 klasse de overige zeven Padberg teams spelen libre in verschillende klassen (Padberg 1 speelt in de C-1, Padberg 2 speelt in de C-2 , Padberg 3, 4, 5 en 8 in de C-3).

Tevens komen een aantal dames van Padberg uit voor het dames district team Noord Oost Overijssel genaamd Lady's Adventure voor de Damesbeker competitie.

Seizoen 2020-2021

De KNBB heeft bepaald dat de  aanvang moyennes van de spelers zullen zijn zoals die in maart van 2020 zijn geeindigd.

Mededelingen betreffende de competitie 2020-2021 van het district NOO, verwijzen wij u naar de site van het district:  www.knbb-noo.com/competitie.

Voor actuele standen betreffende de competitie 2020-2021 verwijzen wij  u naar de site van biljartpoint.nl:  https://www.biljartpoint.nl/index.php?district=53

Hieronder een overzicht in welke poule's de teams uitkomen.

Padberg 1: C-1

Padberg 2: C-2 B

Padberg 3: C-3 A

Padberg 4: C-3 B